Der findes to yderpunkter i det, at være lederen der skal “være den”.

  1. Lavmælt og bagerst i lokalet, i håbet om ikke at blive set – og dermed stillet til ansvar.
  2. Brølende, stående oppe på bordet, i håbet om, at ALLE ser og hører hvor stærk en leder jeg er.

…men som mit logo  indikerer, så er det altid et både-&, aldrig et enten-eller…de to skal balanceres.

Det lyder simpelt – og det er også relativt enkelt at oppe over på et andet sted at stå – når altså det er for en ganske kort bemærkning, sådan en times tid, men kan du holde den længere?

Når du nu har brølt, eller holdt dig tilbage en dags tid – måske endda to dage – og du så møder modstanden i dit daglige lederskab, så er risikoen for, at du falder tilbage til dig gamle reaktionsmønster, ikke bare høj – det sker! Du kender det måske allerede i større eller mindre omfang?

Hvis ikke dit budskab er bevidst oplevet og følt, så er det ikke virkelig sket! Så har det bare været et skuespil…og skuespil slutter når lyset tændes i salen igen!

Her ville fatalisten sige; Så kan det jo også være lige meget! Hvis det alligevel sker, så er det spild af energi at forsøge, at ændre på det.

Nu er Lisbeth Holdt Jørgensen og jeg ikke udprægede fatalister =;o) så vi har valgt at se på hvordan, vi kan løse det her ret almindelige leder-problem – og vi mener at have fundet vejen ud af det…

 

Vi mikser Lisbeths viden og erfaring fra teatret og det at coache skuespillere, ledere og “kendisser” i “autentisk fremtoning”, med min erfaring med lederudvikling og viden om hvilke dynamikker der aktiveres når, du træder ind i rummet som leder.

Efter at have udviklet kurset, opdagede vi Executive presence og de 7 elementer der ligger bag – og de matcher på fineste vis vore tanker. Vi har derfor ladet os yderligere inspirere, så denne tilgang er inkorporeret i kurset. Kurset har både et teori- og et praksisfokus.

 

Vi bygger på, at du både skal forstå, opleve og føle, både det du vil ændre fra – og det du vil ændre til.

Det bliver både seriøs og sjovt, så kom til Kbh. d. 17. Maj og lær mere om dig selv i rummet.

Tag rummet og bliv hørt – men tænk på effekten

 

Spørgsmål? Så bare ring eller skriv =:o)

Program m.m. kan du downloade her

Tilmeldingen placerer du på voiceinc.dk, men tøv ikke for længe, der er kun  plads til 10.